@Geloven.nu @Geloven.nu
@geloven.nu Gespreksavonden voor twintigers en dertigers over geloven in de wereld van vandaag In series van drie of vier bijeenkomsten bespreken we een relevant boek of thema. Dominee Ton van Prooijen houdt steeds een inleiding, waarna we met elkaar in gesprek gaan. Wat betekenen de Bijbelverhalen voor ons leven hier en nu? Alles wat ons bezighoudt kan aan bod komen. Actuele info vind je op onze website: pknbreda.nl. Je kunt ook contact zoeken met Ton van Prooijen: ds.vanprooijen@pknbreda.nl | 06-2928 3935. De bijeenkomsten zijn in de Markuskerk, altijd op een dinsdagavond. Natuurlijk kun je ook af en toe komen of één van de series volgen.
In Februari / maart zijn er twee bijeenkomsten rond het boek van Henri Nouwen 'Een parel in Gods ogen'. Op 20 feb: JE BENT GELIEFD en op 12 maart: DE GELIEFDE WORDEN. MARKUSKERK HOOGHOUT 96 19:30-21:00 UUR