Aan tafel!

Elke derde dinsdag van de maand gaan we aan tafel! De Kookclub van de Markuskerk verzorgt dan een heerlijk driegangendiner in de kerk. De kerkzaal wordt omgebouwd in een restaurant en iets vóór 18:00 uur schuiven zo'n 40 à 50 mensen aan. Je bent vanaf 17:30 uur van harte welkom! Het is heel gezellig en de maaltijden zijn heerlijk. Om 19:30 uur sluiten we de maaltijd af.
Je kunt je aanmelden voor de maaltijd op de intekenlijst in de kerk of bij Aletta Vlaardingerbroek  (alettavl@planet.nl) of Miny Smaling (j.smaling@planet.nl). Een vrijwillige bijdrage is welkom.
Als je het leuk vindt te helpen bij de voorbereidingen, het meehelpen koken of na afloop met het afruimen, neem dan gerust contact op met één van ons.