Welkom in de Markuskerk! Welkom in de Markuskerk!
Wij zijn een van de drie wijkkerken van de Protestantse Gemeente Breda. Als kerkgemeenschap willen we een open, betrokken en gastvrije gemeenschap zijn en hebben we aandacht voor alle leeftijden. Zowel in onze vieringen als in de activiteiten die we organiseren of aan meewerken.

Betrokken
We zijn betrokken op de maatschappij waarin we leven. Met een Weekendschool voor kinderen van Oekraïense vluchtelingen (samen met de Michaelkerk), noodopvang voor asielzoekers, financiële ondersteuning van bijvoorbeeld de Voedselbank Breda. Dat doen we steeds meer samen met de andere twee wijkkerken (Lucaskerk en Johanneskerk) van de Protestantse Gemeente Breda, evenals met andere kerken in Breda.
Er is veel ruimte om samen naar nieuwe wegen te zoeken, als individu en als kerkgemeenschap. Je bent van harte welkom!

Ben je nieuw?
Ben je helemaal nieuw in Breda en wil je verder kennismaken? Twijfel dan niet om contact met ons op te nemen. Dan kunnen we je vertellen over het reilen en zeilen in onze gemeente. Als je verhuisd bent naar Breda en al lid bent van de Protestantse Kerk Nederland, neemt de wijkouderling met een welkomstbrief contact met jou op.
En in alle gevallen brengen we je ook graag in contact met gemeenteleden die betrokken zijn bij facetten die jij ook van belang vindt.

Adres: Hooghout 96,
4817 ED Breda